Membuka gelanggang Aku Peterpan

Category: By Oh!Peterpan
Dengan lafaz Bismillahirahmanirahim, aku memulakan blog aku yang terbaru.

Blog ini berbeza sedikit dengan blog aku yang aku create sebelum ni. Sekadar ingin mencuba personal blog plak. Aku memilih blogger kerana lebih mudah, aku malas nk guna wordpress walaupun ada yang menarik, tapi terlalu complex untuk aku. Benda yang leceh2 nie, malas aku nak layan.

Malam dah makin larut. Angin pulak kuat kat perlis ni. Kalau layan tidur nie, memang best. Tapi aku sebenarnya nak test template blog yang baru dipasang 2 hari lepas. Not bad. Aku rasa la..huhuhu...Berpinau mata aku mencari template dan widget untuk blog ni, pakai ni je la sampai muntah.

Takat nie dulu. Aku nak try tengok hasilnya. Taip panjang2 karang, hasil tak lumayan, buat penat badan je..

Chow


 

0 comments so far.

Something to say?